Merhaba anneler, bilmem kaç bininci zayiflamam gerek, zayiflayacagim düşünceleri dolustu aklıma aynada kendime bakinca. 12-13 kilo fazlam var ve gerçekten giydiğim hiçbir şeyi yakıştıramıyorum kendime, aynaya baktığımda güzel hissedemiyorum. Artık vermeliyim bu kiloları. Daha önce pek çok kez diyete ve spora başladım ama Max 2 kiloda kaldı, pes ettim her seferinde. Farklı şeyler deniyim diyorum. Mesela motivasyon sayfası açsam her yediğimi orada paylaşacağım diye sartlasam kendimi. Eliptik bisiklet var ona binerim her akşam artırarak. Beni motive eder misiniz biraz biliyorum bu motivasyon içten gelmediği sürece olmuyor ama şuan buna ihtiyacım var 🥲