Aysun16 Hanimlar serum fizyolojikleri birkez kullanip atiyormusunuz yoksa bitene kadar kullaniyormusunuz? Ben buzamana kadar hep attim ama yanlismi yapiyorum acaba
Zeynp Aysun16 bende atıyorum . Küçük küçük tüpler halinde olduğu için ihtiyac olursa bir diğerini acıyorum hrnen.
Deletedmom196 Aysun16 Canım küçük tüpler şekilnde alacağınıza bence 100 cc olandan bide enjektör istediğiniz kadar kullanının. Küçük tüplerde olanlar gereksiz pahalı bence🤷♀️
Elifhfsa Bende atıyordum dayanmiuordu ozmn sonra dokorum atmamı bitene kadar kullan dedi hepsini hır anda skmiyirum cunku