Yamaninannesiiiiii Kızlar 6 gün önce normal doğum yaptım göbeğim direkt gitti zaten ama yumuşak o nasıl kendine gelicek daha önce doğum yapanlar yazar mı acaba?Ekstra spor vs yapmam lazım mı yoksa kendisi mi topluycak🥰
AnnaKarenina_ Yamaninannesiiiiii hayırlı olsun bende normal yaptım hemen gitti ama spor yapmazsan o yumuşukluk gitmiyor ben üşendiğimden pamuk gibi sallanıyor iyice zayıfladığımdan çokta dert etmedim 😂
joyfulmom Yamaninannesiiiiii benim hamilelikten önce de ayva göbeğim vardı doğum yaptı aynı haline döndü göbek için biraz spor gerekli bölgesel incelme maalesef sporsuz olmuyor 🥲
Yamaninannesiiiiii AnnaKarenina_ evet benim de göbek hiç kalmadı ama yumuşak şuan garibime gidiyo korse falan taksak toparlar mı acaba 😅
Merveeofs Ben de 4.5 ay oldu doğum yapalı. Karnım gitti hemen minik ayva göbeği derler ya öyle bir şey kaldı ve aşırı yumuşaktı. Baya sinirimi bozuyordu da annem hep diyordu zamanla toplayacak diye, öyle de oldu yavaş yavaş daha iyi, eskiye yakın oldu
Yamaninannesiiiiii Merveeofs ay toplasın yaaa çok garibime gidiyor göbek deliği peki oda düzeliyor mu benim normalde içe doğruydu hamilelikte dışa çöktü şuan içe girmeye başladı ama çok geniş
joyfulmom Yamaninannesiiiiii yumuşaklığı da sporla toparlar diye düşünüyorum. Bekarken spora gidiyordum bir tane hanımefendi geliyordu doğumda çok yumuşadim diyordu hatta 😁 eskisi gibi taş gibi olması kendi kendine zor