MinelAskEla Kızlar ben 2,5 yıldır hiç saçlarımı kestiremedim şuanda belime doğru geldiler uzatmak istiyorum aslında ama son zamanlarda özellikle ense kısmı bildiğin topak oluyor acaba uçlarımı kestirsem düzelirmi ? Neden oluyordur ?
Sevzeyd MinelAskEla saçlarınız ince telliyse o yüzden olabilir benimde aşşırı dolaşıyor bu yüzden. Saç kremiyle açmayı deneyin daha az acıyor en azından 🌺
Mavi1 MinelAskEla duştan sonra kurutmayıp ıslak bırakıyorsan ondan da dolaşır hele boyalı ise kesinlikle fönle kurut ve saç bakım yagı sürüp tara
Duyulurum MinelAskEla uzun saçlar için olan, taramayı kolaylaştıran saç kremlerinden kullanın. Ben saç kremi kullanmayınca dolaşıyor saçım genelde. Ve böyle bir krem kullanıyorum çok iyi oluyor. Onun dışında saçınızı evde en azından 5 cm kendiniz kesin. Ben yıllardır hep evde kesiyorum ve kestikce saçım canlanıyor güzelleşiyor
MinelAskEla Sevzeyd kullanıyorum saç kremi bakım yağı vs kurutuyorum ertesi güne bi bakıyorum dolaşık