Kızlar sizce kenardaki altınları bozup borcu kapatıp tekrar yeniden almak mı yoksa sürekli eksilere girip debelenip durmak mı? Bozup kapatsak her ay en azından bir çeyrek yada bir yarım alıp kenara koyabiliriz ama karta yatırımc durum bir türlü toparlanmıyor 😢