Nazlicelik Kızlar daha biz altı aylık asimizi olmadık olanlar varsa hangi yan etkilerle karşılaştınız ateş huzursuzluk falan oldu mu ve nasıl oluyor farklı mı bu aşı diğer asilardan
DAO Nazlicelik 6.ay aşılarından şikayetçi değilim biz agbı zamanda menenjitte yaptırdık. Bexsero ilk dozunda da ikinci dozunda da ateş yaptı bizde
Elizkusannesi26 Nazlicelik Asiya gitmeden önce calpol vermiştim asiti yaptırdım geldik ve en son calpol verdikten 6 saat sonra tekrar calpol verdim hiçbirşey olmadi çok şükür rahat gecirdik
yaseminsahin14 Nazlicelik devlet aşılarında Bi sıkıntı yaşamadık ama özel olan menenjit aşıları ateş yaptı