7 aylık kızım var 3 buçuk aydan beri her gün 5 saat çalışıyorum ve kızıma teyzesi bakıyor, çok oynuyor teyzesiyle hep video vs gönderiyor teyzesi, buna çok seviniyorum kızım mutlu ama bir kaç haftadır benden uzak, beni görünce eskisi gibi mutlu olmuyor benimle o kadar gülmüyor çok üzülüyorum. Bir kaç hafta önce eşim temizlik yüzünden çok darlamaya başladı o yüzden bende kendimi temizliğe verdim kızımla ilgilenemedim. Bu kadar kısa sürede benden nasıl uzaklaşır aklım almıyor, sabaha kadar yanımda ve hep emziriyorum, sabah yanındayım oynuyorum, sizce nasıl düzeltebilirim, çok üzgünüm çokk😔