Buglemmim Yazdığımı okudumda sert bir şekilde ifade etmişim gibi olmuş kusura bakmayın☺️ Normal korkmayın bu yavrular böyle büyüyorlar ,bazen su gibi akar bazen tıkanık olur ama akması daha iyi en azından baş ağrısı falan olmaz. Çocukları dışarı çıkartmıyorsunuz ama siz çıkıyorsunuz ya da babası kesin çıkıyordur, dışarıda hastalık dolu o virüsü alıyor size taşıyor , bebişlerde bağışıklığı daha düşük olduğu için onlar zorlanıyor. Aslında çocukları dışarı çıkartmak değilde kalabalığa sokmak hasta eder diyor doktorlar, havalar soğukta olsa dışarı çıkartın uygun kıyafetlerle hava aldırın mutlaka diyorlar.