Selam güzel anneler 🌸
Beebgim 3 gün sonra 6 aylık olacak insallah💜
Gülüyor,
Goz teması kuruyor
Eliyle nelere uzanıp alıyor
Sağa sola bizi takip ediyor ve seslerin yöne doğru done biliyor.
Dönüyor
Cok arada çığlıklar atıyor.
Fakat oturmak istemiyor ve kendi kendine konuşmalar yok .sizde durumlar nasıl acaba bu ayki gelişim hakkında bilgi edinmek için açtım postu.kizim var 5 yaşında fakat ikadar uzun zaman gectiki hatırlamıyorum bu aylarda nasildik😊 Simdi her coxuk gelişimi farklıdır diye başlamayın her çocuğun farklı olduğunu biliyorum kızım 2 aylıkken konuşup sesler çıkarmaya başlamıştı ama oğlum daha başlamadı. Kiyaslmakta değil boşuna linclemeye çalışmayın 😊😊