7 yaşında kızım o kadar sık hasta oluyor ki bu sene okula başladı ilk kez okul deneyimi daha önce anaokulu kreş vs olmadı çocuk 3-4 aydır sürekli hasta tam toplayamadan diğer hastalığa yakalanıyor malesef kusma travması oluştu kusmaktan korktuğu için yemek yemeyi reddediyor iştahı tamamen kapanmış durumda hatta şuan okula bile gitmek istemiyor sürekli hasta oluyorum ben gitmek istemiyorum diyor 😔 iştah açıcı şurup öneriniz var mı ? Balık yağı ve imunol kullandım ama bu açıdan bir fayda olmadı önerileriniz var mı ben şunu kullandim çok çok güzel iştahini arttırdı diyeceğiniz ?