Buraya yazmıştım geçenlerde okuyan arkadaşlar vardır belki çatı katına kaçak kat çıkan kişiyi şikayet ettik ve yasal olmadığı belgesiz işlem yaptığı ispat edildi resimler çekildi yani şu an usulsüz olduğu kesin ne kadar ceza verirler tahmini bilen var mı acaba birde kendi masraflarını ödememiz için bize dava açacakmış bizi ne ilgilendirir biz mi ona kaçak iş yap izinsiz dedik gerçekten şu sıkıntılı insanlar ruh sağlığımı bozdu artık bina 3 katlı bir katı bizim kalan 2 katıda satacakmış satıp bu borcu başkasına devretme şansı var mı bilenler beni aydınlatırsa çooook sevinirim 🌸