Merhaba anneler size bir sorum olacak bebeklerle değil bu sefer kendimle ilgili.
Evet ben sağlık bölümü okudum kpss ye girdim ve 82 aldım. Atanirmiyim bilmiyorum. Bölümüm 84 le kapati. Sizce bölümümu yapıp özel bir yere mi girmeliyim. Yoksa katiplik falan mı düşüneyim. Kafam çok karışık. Keşke evlenmeden halletseydim memur olmayı. Çocukla çok zor oluyor. Puanımin yanmasını istemiyorum. Ya da nasıl bir yol izlemem lazım