Ayseguloz öncelikle beşgün erken 7 güne kadar normal ama harekete geçmek için beşgün de ideal emziriyorsan daha sık emzirmeni öneririm en azından mama sayısının önüne gececek kadar yani anlatmak istedigim o neden çünkü o sırada sen semizotu yemegi pişir ye emzir bebegini birde bir kaç kayısı ye emzir ara ara gün içinde yap pes peşe yapma ama bunlar sütten geçip onu kakasını hemen yaptırcak inşallah bagırsak düzenleyici damla verebilirsin doktoruna sor tlfla oda rahatlatır biz biogai kullanıyoodum 6 ay kullandım şimdi ara ara kullanıyorum onun gibi damla iste doktora gidince bu dönemden sonra kaka biriktirme dönemi oluyor sonra da 7 ay gibi ek gıda kabız oluyorlar bi bagırsak florası düzenleyici talep et bence