merkursavascisi_06 yoook valla hic de birlikte buyumuyorlar 😂😂😂 kizim 15 aylikti ogluma gebe kaldigimda, ikinci bebegi ya olsa ne guzel olur beraber buyurler arkadas olurlar birbirlerine diyodum, ozel bi cabamiz olmadi ama ikinci bebegimiz icin yani ille de olsun degildi, sadece dusununce cok hos gelirdi boyle gozume, suan kizim 25 aylik oglum 3 aylik ve beni anlatan emoji 😳😱😭 tabiiki ikisi beraber buyuyecekler suan bu kadar yorgunluk sikinti stres bi anda bitecek ama bitene kadar da beni bitirecek 😂 elbette dogan bi sekilde buyuyor ama ne sekilde buyuyor gelin 2 3 cocuklu annelere sorun hele ki yaslari birbirine yakinsa 😁 ay o kadar zor ki, oglum gece uyumuyor, kizkm da haliyle gunduz surekli ayakta ve bensadece yarim saat uykuyla gun devirmeye calisiyorum ( tabi genelde gun beni deviriyor) 😂 ikisine de canim feda, bazen duyuyorum cevremden ya oasaydi daha iyiydi falan diye, ben iki cocugumdan da hic bi zaman pisman olmadim boyle sacma sapan cumleler düşünmedim, ama o kadar zor bi durum ki, liseden arkadasim vardi 3 cocugu var, 3 u de pespese oldu, oglu dogdugunda cok imrenmistim o zaman kizim yoktu daha cok dua ediyordum bize de nasip olsun diye, cok sukur kizimi ogrendik sonrasinda, kizim dogunca o ikinciye hamile kaldi oglu 7 aylikti, sonra kizi dogdu hep diyodu ki cok zorlaniyorum cinnet gecircek duruma geliyorum, oluyorum bitiyorum gulerdim hep komigime giderdi ne biliyim abartiyo gibi gelirdi 😂 kizi 1 yasina basmaya yakin ucuncuye gebe kaldi korunmasina ragmen,, yandim bittim nalcam ben diyordu, hatta psikolojisi bozuldu aldirmayi dusundu, dedim ki cani veren allah sen kimsin de kiymaya kalkiyon, bebegi hic olmayanlar var rabbim sana gani gani verdi evlat bu nasil kiycan derken, sonra hani derler ya gulme komsuna gelir basina ogluma gebe oldugumu ogrendim, ona ikinci cocugunda abartiyon diyordum ya ya bana hos geldi, ya nolcak falan 😂 sonra kizi dogdu 6 ay sonra benim oglan dogdu derken, suan onu o kadar iyi anlıyorum ki, yani gercekten tamam ikisi beraner buyuyorlar ama nasil buyuyorlar gelin bize sorun😂😂 bebek her zaman zordur cunku bi can var ortada sana muhtac her seyiyle, bi dil konuşuyor v3 bilmiyorsun, ve oyle bir durum ki, o dili bilmesen de anlamak zorundasin, surekli bi aglama, gecici bi sekilde sustirmaya calisiyosun ama olmuyo cunku derdini cozmedin bu yuzden aglamalar kisa sureli duruyor, sen ne kadar olmamasi icin cabalasan da kiskanclik oluyor aralarinda, buyuk olan bakiyo her agladiginda ona gidiyosun e mecbursun nalcan, bi yerden sonra o da agliyor o da istiyor, bi biri agliyo bi biri, ne buyugu birakip o halde kucugune bakabiliyosun, ne de kucugu birakip buyuye odaklanabiliyorsun, topac gibi aralarinda bi o yana bi bu yana, elbetteki canim feds ikisine de, canimin cikacagini bilsem cikana kadar savasirim onlar icin, 3 tane de olsalar 5 tane de olsalar canim kurban ugurlarinda, ama bakimlari denildi mi cok zor yaa cok yani benim kiz daha yeni yeni bir iki kelime kuruyir, ama yine de konusmasi yok derdini anlatamiyor haliyke o yuzden o da agliyo zirliyo kendini hirpaliyor sinirinden ama napalim valla, 4 4 luk yetemiyo insan, hele ki yaninda yakininda yarsim edecek bi kişi bile yoksa, rabbim hepimize sabirlarin en guzelinden en hayirlisindan nasip etsin insallah 🙏🙏🙏💕💕