Winnithepooh Deletedmom_62 😇 bahar ayları için uygun tabi ama bazen güneş ☀️⛅ bu şekilde oluyor ondan hafif ılıman oluyor o durumda gydirilr rüzgarlık gbi koruyor ondan demistim mont yerini tutaamz yanlış anlamasın kimse sonra hasta etmek istemem kimsenin bebisini 😁