Kızlar 6. Ayda ek gıdaya başlayacağız ya . Biliyorum sadece tadım yapicaz. Bebeğim şuan 4 ay 6 günlük 3 saatte 90 cc mama içiyor o zaman da mı aynı şekilde devam edicem peki mamaya ne zamana kadar bu sekilde devam edicem ne zaman normal öğün olarak yemek yiyecek ve düzeni nasıl olucak yemeği hangi öğünde mamayı hangi öğünde yiyecek?