Merhaba oğlum 1 ay 5 günlük 2 3 gündür memeyi bırakmıyor bıraktığı anda çığlık çığlığa ağlıyor sürekli emiyor süt gelmiyo aç desem oda değil süt var mı diye bakıyorum gazı var desem onuda çıkartıyorum beşiğe koyar koymaz çığlık çığlığa ağlıyor yanımda yatıyor sadece kucağımda uyuyor çok yoruldum atak geçiriyor olabilir mi bilinçli anneler yazarsa sevinirim 2. Çocuğum ama ilk oğlumda hiç Böyle birşeyle karşılaşmadım 🤦🏻