Ballinin_annesi 8.ayda gece beslenmesini kestik. Bu hemen olan bir şey değil uzun bir süreç, istikrar isteyen bir durum. 6.aydan sonra akşam uykusuna mesela 8 de geçiyor ve mama içiyordu gece 12 de içiyor ve 4 de içiyordu. Sabah tekrar 8 de içiyordu. Öncelikle gece uykuya geçişte vermedim. 10 gibi kendisi uyandı içti. Sonra birkaç kez uyanmasına şu verdim azar azar. En son 4-5 arası uyandı mama içti. 3 den ikiye düştü. Sonra akşam 10 da içtiyse sabaha kadar vermedim ve 6 gibi kalkmaya başladi. İçirdim uyuttum. Böyle böyle 3-2-1 derken kapattık konuyu. Ve saatlerden de fark ederseniz uyku süresi uzadı.