Nur98 anneler bebeğim 14 aylık gözünde arpacık çıktı bugün şimdi biraZ daha büyümüş sabah acile goturucez başınıza böyle birşey geldi mi acaba neler yaptiniz
Duman Nur98 bebeğim ilk doğduğunda göz nezlesi oldu doktor bir damla önerdi 10 gün falan kullandım çay yaptım gözüne ama fayda etmedi en son kendi sütümü sıktım hemen geçti sizde deneyin isterseniz
Gunes82 Uyumuyorum bi işe yarayım sorun üstte kalıp herkesin görmesi için yazıyorum. Başıma böle bişi gelmedi allaha şükür. Gelen biri varsa üstte kalsında görsünler. Çok Geçmiş olsun bu arada inşallah önemli birşey değildir