Merhaba hanimlar. Ister istemez biraz telaş sardi beni. Kizim 8 ay 20 gunluk bugün itibariyle. Ben kaldirip durdurunca dik duruyor desteksiz. Ama henüz kendi kendine desteksiz dogrulup pozisyon alamiyor. 9.ayimizada az kaldi. Haftaya doktor kontrolumuz var elbet doktorumada sorucam ama sanirim takinti yaptim ve uyuyamiyorum. Tecrubeli annelerimiz benimle dusuncelerini paylasirsa cok mutlu etmis olurlar beni. 🙏🙏