Kızlar selam,40günlük bebeğim var ne yaptıysam sütüm çoğalmadı 2 gündürde iyice azaldı,sağıyorum zorla 10cc çkıyo yani,artık mama vermeyi düşünyrum ,bebeğini çoğunlukla mamayla besleyen anneler nasıl yapıyorsunuz,mama kutusunun üstünde yazan ögün sayısını az az versem birşey olrmu,örnek veriyorum 120cc günde 5 kez,ben saatte 1 30 cc versem gibi,artık sütüm gelmediği için stres yapıyorum😔😔