4 ay 9 günlük bebeğim emerken kendini geri çekiyor 4-5 saniye Sonra tekrar emmeye devam ediyor sürekli bu şekilde emiyor süt gelmiyor Desem geliyor akıyor bıraktığında ve ağlıyor neden böyle bilen yaşayan var mı bu durumu ne yaptınız ne yapmam gerekir