pasaklisinkukuli Nargiza97 argan yagı falan sürdünüz mü herşeyden önce bi doktora gösterin bence belki kan değerleri ile ilgilidir bilmiyorum
Nargiza97 Kubrasolmmaz bizde öyle düşünüyorduk aslında 3 aylıkken bu kadardı saçı sıcaktı havalarda kesmiştik ama dibinden değil az bırakmıştık sonra böyle uzadı
pasaklisinkukuli Nargiza97 argan yağı saçı ve saç köklerini besliyor banyodan bi kaç saat önce sürip bekletebilirsin
Grupyildizi Bir hamile olan kisiye makasla sacindan azcik bi parca kestirin kucuk bi parca batil inanc ama ne zaman yapyirsam gercekten cabuk uzuyor hamileyken inanmayan annelerin cocuguna yaptim sasirmislardi