Bebeğim 2 ay 20 günlük doğduğundan beri sol gözünde çapaklanma var sağlık ocağında doktor sütümle silmemi hastanedeki doktorda serum fizyolojik ve çayla silmemi söyledi yaklaşık 1 ay önce ama hala geçmedi bu durumu yaşayanlar var mı? Tekrar randevu alacağım doktordan