Merhaba güzel anneler
Oğlum 16 aylık cocuk doktoruna götürdük 18 aydan sonra psikiyatri uzmana götürmemizi önerdi
Bebegim 10. Ayından itibaren devemlı çizgi film izledi evet cok hatta yaptım şuan bebeğim ismi ile seslenince bazen bakıyor bazen bakmıyor ama ceviz adam , kırmızı balık sarkılarını dedigim an hemen dönüp bakıyor , kelime hanesi hic yok sadece kendi kendine hep birseyler söylüyor, kitap okuyunca dinliyor, hatta sonra kitabı kendisi inceler , araba sürmüyor tekerlek çeviriyor, habire alkış yapıyor kendi kendine , ben birsey öğretince taklitimi yapıyor , bul cıkar oyunları yapıyor ama kule yapamıyor yani iki nesneyi üst üste koyamıyor bu belirtiler otizim olma ihtimali cok yüksek gibi sizinde cevrenizde otizimli cocuk varmı bu bulgular yansıtıyor mu diye sormak istedim 😞