Merhaba. 27 aylık kızım var. Yazın tuvalet eğitimi denedik ama tam kaçırmayı geçtim 17 saat çişini tutmuştu devam etmek istemedim. Ama 2 aydır her bezine çiş yaptıgında bir damlada olsa asla bez istemiyor hemen cıkarıyor yenisini istemiyor. Sabahları kuru kalkıyor gün içindede kuru kalma süresi artıyordu. Böylelikle bi kac gün önce deneyelim dedim konuştum anlattım. İlk gün sıkışıp biraz kaçırıp lazımlığa koştu ve yaptı. Aksam kaçırdı normal olarak. Gece bezlemedim kalktıgında teklif ettim tuvalete gitmeyi ama istemefi geri uyumustu. Ama gün boyu asla yapmadı önceki aksamdan kaçırdıgı cişle duruyordu. Konustum teklif ettim istemedi üstüne düşmedim yine yapmadı yada kaçırmadı. En arada bir kac kez agladı sıkıştıgında. Artık dedim ki bez takalım baska zaman deneriz ve tam 22 saatin sonunda çişini yaptı tabi bez takmamdan 1 saat sonra felan yaptı. Dün gecede kacırmadı kuru kalktı bugün öğlen oyına dalıp kaçırdı. Fakat devamına yine tuttu. Biyerde okumuştum uzun süre tutmak bazı sıkıntılara yol acıyomus. Ben asla zorlamıyorum ama tüm hazır oldugunu gösteren belirtiler var. Bende asla kızan bagıran azarlayan birisi değilim hani korkacak bişeyida yok. Ama eğitimi bıraksam bezi istemiyor bezi cıkarsam hep tutuyor. Basına gelen ve öneride bulunacak birisi varmıdır? Hiç bu konuyla akalı ne birinden öneri nede burda bişey gördüm. Tavsiye verecek birisi olursa cok sevinirim.