Merhaba, 12 buçuk aylık kızım, iki gündür 5 ml calpol ile yarım saat sonra 36.6lara düşüp bi saat sonra 37.5-37.7 civarlarında seyreden ateşi var. İshal yok. Bugün şurup içirirken kustu balgamlıydı. Sonra geğirdi yine beyaz köpüklü balgamlı kusmuk geldi. Çok az ama. Kafada ateş daha çok ve elleri ayakları da sıcak oluyor. Viral enfeksiyon geçirmiştik o zaman eller ayaklar soğuktu. Diş böyle yapar mı? Daha önce 4 dişimiz çıktı bu kadar ateş olmadı bi hafta önce de 12. Ay aşısını yaptırdım ondaki ateş de hafif oldu şurupla geçmişti. Bilgisi ya da fikri olan varsa paylaşabilir mi 🤷🏻♀️Diştir diyip de farklı bi ihtimali göz aradı etmek istemiyorum diş ateşi nasıl oluyor?