Bebeğim 11 aylık daha hiç antibiyotik vermedim. Bugün dışardayken bebek arabasından yere düştü toprağa. Çok küçük bıyık bölgesinde yara oluştu. Kanadı hafif. Hemen acile götürdüm. Çok şükür bir şey olmadı fakat doktor enfeksiyon riskine karşı antibiyotik yazdı. Sizce içirmelimiyim?