Oğlum tam 2 aylık. Bugun ilk kez şeffaf su gibi kustu. Sabah da kakasında birkac tane siyah gibi noktalar vardı. Reflusu yok. Emziriyorum ve günde en fazla 2 kere mama veriyorum. Hiç başımıza böyle bisey gelmemişti. Normal bir durum mu yoksa üşümüş olabilir mi ? Yarin 2 ay aşılarımız var hasta olduysa diye endişeleniyorum