mimom_1 bende baslarda 2 saatte bir verdim kilo aliki yavas diye doktor dedi. Sonra 1. Ay doldu yine oyle devam ediyordum ama baktim bebek reflu oluyor kusuyor, tecrubeli annelerimden ogrendigime gore 3 saatte bir veriyorum simdi daha huzurlu. 1.5 aylik suan 90 cc iciyor 15 gunlukse 60 cc 3 saatte bir vermelisin canim doktoruna yine de danis