Aznurr Hilaldenizz aynen bende, lafta hakene verıyoruz diyolar , ama vermiyolar, ozaman ya herkeze veraınler yada kımseye vermesınle
Duyulurum Hilaldenizz ihtiyacı olanlara da çıkıyordur ama ihtiyacı olan herkese neden çıkmıyor önemli nokta bu. Biz eşimle çalışmıyoruz, sigortamız yok, üstümüze ev araba hiçbir şey yok, kirada oturuyoruz ama bize de çıkmıyor.
Minnakleya Duyulurum eşinizle calismadan nasıl kirada oturabiliyorsunuz aç mı yaşıyorsunuz yardim eden baskalari mi var
K77 Hilaldenizz bende başvuru yapmıştım 1 ay oldu haka incelem3de diyor. Yerlerde sürünmemiz lazım sanırım vermeleri için.
Sesss_s Bebe1 evet zaten vermediler de ev krediai ödicez diye kredi üstüne kredi cektik borcu borcla kapatmaya calıstık battıkca battık Sırf memur diye hiç bir seyden faydalanmıyoruz ama etrafımda duruöu cok cok daha iyi insanların hiç ihtiyacı olmadıgı halde dünyanın yardımlarını alıyordu pramtüre bir bebegim oldu 30 haftalık dogdu ameliyatları hastalıklılar… kimseye güvenerek bir sey yapmadık. Ama haksızlık da cocuguma süt alamazken ama bu tabir laf olsun diye degil gercekten alamazken imkanı olanların bu kadar yardımlardan faydanlaması ve bizi memur diye hiç bir desteksaglanmaması insanın zoruna gidiyır . Bir cok memur ayın ortasına getiremiyor etrafımda kaç tane insan yetemegi için intahar ediyor. Eger devlet boyle yardımda bulunucaksa gerçkten araştırılsınnn .
mucizem_200921 Hilaldenizz ah bacım iç sesim resmn sensin içinden geçenler bu üstüme ew araba yok eşim askâri ücret alıyor geçimimz zor çünkü borçlarımz var 3 kez başvurdum çıkmadı gerçekten hakketmeyn bir çok insana veriliyor adamın ewi var karısı para alıyor bizde o da yok alamıyoruz
Hilalasena Cansu4401 e devlete cumhurbaşkanlığı iletişim merkezi yazdım altta çıktı oraya girdum devam et dedim sonra kod aldım onu diğer sayfaya yazdım siteye girdi TC ve e devlet şifresini yazdım altta sırayla istek felan yazıyor istek dedim sinra aile sosyal hizmetler bakanlığı deidim duruma da durumu belirttim 1 buçuk ayda sonuçlandı
Bebe1 Sesss_s haklısınız memurlara gercekten haksızlık yapılıyor yakında asgari çalışanlar onlarla aynı maaşı alır bu gidişle benım eşim asgari çalışıyor tek gelirimiz o ama bana da cıkmıcak galıba bır aydır süreç devam edıyor bakalım beklıyorım bende gercekten ihtıyacı olmayan çok kişi alıyor onlar baş vurmasa aslında gercekten ihtıyac sahıplerı alsa keşke
Sesss_s Bebe1 evet tek gelirimiz o maaş başka hiçbir şeyimiz yok . Bir cok insanın oyle ama malesef zaten hiç bir zaman hak eden hakettgini alamıyor burda malesef.
ahannelik Hilaldenizz valla çok haklısınız eltimin evi arabası herseyleri üzerlerine ustune dukkanı vergi levhası da var ona hem para cıkms hem dogal gaz hem elektrik bizim hc bsymiz yok sdce vergi levhamz var bize hc bsy yok kac kere basvurdum sosyal hizmetlere bile gittim size çıkmaz diyo ddm niye eltimin bunları bunları var ona çıkıyo bana niye çıkmıyo mırın kırın edip agzında bsyler geveliyo ne diyecegini bilmediği için
Duyulurum Minnakleya ev sahibi tanıdık olduğu için şu an (üc aydır) kira ödemiyoruz biraz kendimizi toparlayınca toplu ödeme yapicaz inşallah. Şimdi eşim taseron olarak iş oldukça çalışıyor ama çalıştığı sektörde kışın pek iş olmuyor. İş olduğu zaman genelde iki aylık kira ödüyorduk. Kısacası olunca ödüyoruz olmayınca bekliyoruz. Faturalar, mutfak onlar da bu şekilde sayılır.
hayalperest__ Hilaldenizz başvururken söyledikleri yazılarışarı iyi doldurun ablam da başvurdu aile destek paketi istiyor musun yere hayır işaretlemişti onlara dikkat edin. Yine çıkmazsa 153 arayın
Hilaldenizz hayalperest__ eveti işaretliyorum ben 3 kere başvurdum hep red kabul edilenlere bakıyorum kirada değiller bir çok şeyleri var kabul edilmiş
Hilaldenizz hayalperest__ eveti işaretliyorum ben 3 kere başvurdum hep red kabul edilenlere bakıyorum kirada değiller bir çok şeyleri var kabul edilmiş