Eslemdemr0308 1 hafta oluyor ek gıdaya geçeli sabah peynir ve yumurta sarısı verdim ilk 3 gün kuralına uyarak ama karnını ağarıttı peynir ara verdim şimdi vermiyorum öğlen yoğurt akşam da corba içiyor son 2 gündür karnı gurulduyor normal mi acaba ?
Show_must_go_on Eslemdemr0308 Çok fazla değil mi ek gıdaya yeni geçmişsiniz bu çok fazla bir öğün bence. Bağırsakları hazmedemiyor olabilir bence.
Show_must_go_on Eslemdemr0308 Az olsa bile çok fazla yani doktorumuz bize liste vermişti örneğin o aylarda kahvaltı yapıyorduk tam öğün sonra süt veya mama öğlen en fazla 1 yemek kaşığı yoğurt gibi şuan kızım 9 ay 20 günlük menümüz 3 öğün oldu yine bir doktorunuza danışın derim liste versin sizlere çok rahat edersiniz