Edaaa- Merhaba arkadaşlar, 1-2 aya işe başlamış olmam gerekiyor kızım şu an 7 aylık ek gıdaya başladık. Evden home ofis olarak calısacağım ama cok yoğun çalışıyorum toplantılarım vs oluyor o yuzden bakıcı arıyoruz. bakıcı bakıyorum etrafa soruşturuyoruz ama aynı zaman da sizinde şu site/uygulama gibi önerebileceğiniz memnun kaldığınız cevrenizden duydugunuz bir bakıcı sitesi var mı? Ve baska sorumda aynı sekılde bakıcıyla görüşürken özellikle şunlara dikkat edin , şunu en baştan konuşun dediğiniz sonrasında problem oluyor dedıgınız birşey varsa paylaşabilirsenız cok eevınırım.
Kuzularinanasi Edaaa- en bastan ucreti ve maas artirimini,izinleri saatleri iyice konusun net bi sekilde.ev islerine baksin isterseniz bunu en bastan soyleyin cunku kimisi kabul etmeyebilir.aklima gelenler bunlar suan
Marianne Edaaa- sadece yemek, çocuk bakımı değil, çocuk gelişimi üzerinde ne yapabileceğini sorun. Ben buna çok dikkat ettim, etkinlikler yapabilsin, gelişim açısından çocuğu destekleyebilecek birisini bulmaya çalıştım.
Edaaa- Marianne merhaba, cok tesekkür ederim. Aslında önceliğim güvenilir iyi birini bulmak bir tanıdığımız birini önerdi görüşeceğiz ama biraz yaşı var etkinlik vs yaptırır mı emin olamıyorum açıkcası. Sizin sanırım genç biri öyle mi
Kuzularinanasi Deletedmom_39 yoo ne alaka.hepsi cocuk gelisimi mezunu degil.benim bakicim tecrubeli ev isine de yardimci oluyor.