Masumanneincimm Arkadaşlar bu iğne ne zaman vuruluyor? Arkadaşım bir buçuk aylık hamile kanaması vardı. progesteron serumu ve ilacını verdi doktor. Eşiyle arasında kan uyuşmazlığı da var iğne de yapılacak sizce erken mi
Sarahh Masumanneincimm hastanede oda arkadaşım vardı doğumdan sonra bebeğe iğne yapıldıama ben hamileyken yapıldığını duymuştum
gulsene1998 Masumanneincimm herhangi bir kanama falan olmazsa 28. Haftada yapıyorlar ama arkadaşın kanaması varmış gitse hemen yaparlar diye biliyotum doktora sorsun
Mefeannesi Masumanneincimm kanama olursa sanırım erken yapılıyor canım bizdede uyuşmazlık vardı 28. Hafta da yapıldı ama kanama olursa söyle demişti doktorum
Masumanneincimm Sarahh kız biraz korktu bu kanama olayından. Doktora bir de kan uyuşmazlığıni söyledi. Doktor erken davranmıyor dimi?
0623Ebrar2021 Bizdedir vardı cnm 28. Haftada oldum bide doğumdan hemen sonra hastane hmn yaptı doğumdan çıktıktan sonra 2 doz iğne olmuş oldum
Mevayla Benimde kan uyuşmazlığım var kanama olduğu için yapılıyo olması gereken bu canım. Kanama olmasaydı 28. Hafta da yapılıyo
Burcubaslas Masumanneincimm benimde kanamam olmuştu hamileyken düşük tehlikesi diye kan uyuşmazlığı iğnesini vurdular hemen. Daha sonra da tekrar vurdular doğumdan sonra hemen. Geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebeğine kavuşur. Doktor bana da vaktinden önce vurunca koekmuştum ama doğru olan buymuş yani düşük tehlikesi kanama vb bişey olduğunda vaktinden önce bile olsa o iğneyi vuruyorlar ve çok canımı acıtmıştı hayatımda vurulduğum en zor ağrılı iğneydi vururken acıtıyor