Kubrayagmuur Bebeğim şuan 7 aylık prematüre doğdu düzeltmiş 6 aylık kucağımıza aldığımızda ya yanağımızı ya da kıyafetlerimizi emiyor. Sebebi ne olabilir? Tok olsa da aynı şeyi yapıyor
Meovvmeovv Kubrayagmuur benim kızımda öyle sürekli bişey emiyo ısırıyo keşfediyor diye tahmin ediyorum ama doktora gidince sorucam
Show_must_go_on Kubrayagmuur Kızım da emzik kullanıyordu ve bağımlı gibiydi sürekli ağzında olmayınca da bizi emiyordu sizin gibi artık kollarım morarıyordu doktora sorduğumda emzikten demişti azalta azalta sadece uykuya geçerlen veriyorum şimdi ve o emme olayı bitti bizim