Bebeğim 120 cc lik içiyor sonrasında doymuyor arttırmam gerekır mi ? Günde 2 kez verıyorum. Doktor da kilosunun iyi olduğunu mamayı kesmemi söylemişti ancak kesemıyprum sütüm bittiiginde gün içinde doymuyor ağlıyor. Sonuç olarak mamauı arttırmalı mıyım?