37sevval hipp mama kullandık. 3 ay olana kadar dediğiniz gibi çabuk acıkıyordu ne vereceğimi bende bilemedim iki saate bir veriyordum sadece mama kullanıyoruz bizde geceleri de aynıydı üç saati zor görüyorduk doktorumun dediği yediği kadar verin 180 cc ye kadar dedi 3 aylıkken 6750 idi her ay bir kilo aldırdı ama şuan değiştirdim bizde çok kusma yapıyordu Bebelac gold kullanıyoruz bu ay hastalık atlattığımız için kilo alamadı önünüzdeki ay bakılacak kilosuna