Kizlar bu nasil bir hastalik 2 gun hastanede kaldik hava,damardan kortizon verildi cigerler temizlendi 1 hafta gecti cok sukur tam iyilesti dedik atesle hastaneye acile gittik ,cigerlerde enfejsiyon dedi doktor antibiyotik basladi yarin polikliniğine git dedi ne yapsakta tam gecse bu hastalik gerçekten duyuyorum antibiyotikte tam gecirmiyor diyorlar yani biran önce biter insAllah bu hastalik 😭