Laracagla eğer herhangi bir sorun yoksa ; gaz , açlık , çok tokluk , sıcak , soğuk, hastalık vb şeyler bebekler streslerini ağlayarak atabiliyormuş. Bende yeni öğrendim bebekler gelişim ve adaptasyon döneminde çok fazla şeye maruz kaldıklarında vücutlarında stres hormonu artıyor ve bunu sadece ağlayarak atıyorlarmış hani deriz ya ağladım oh rahatladım diye aynı durumu o minicik bedenleriyle yaşıyorlarmış. Siz sakin kalmaya çalışın sarılın kulağına hafif hafif şarkı türkü mırıldanın belki rahatlar 🌺 benim bebeğiminde hala ara ara büyük krizleri oluyor sadece sakin kalmaya çalışıyorum bende.