Merhaba güzeller anneler.. 8 aylık ikizlerim var.. ikizlerimden birisi ek gıdaya geçtiğimizden beri formül mamayı içmek istemiyor(anne sütü almıyor) çorba flan içiyor kaşık maması yiyiyor ama sütü içmiyor.. Birçok mama markası denedim sonuç hep aynı.. Ne yapabilirim bu konu hakkında ? Kilomuzda sınırda.. Zayıf bir bebeğin diyebiliriz..