Mervemim Kızlar dogum yapalı 63 gün oldu 43 gün kanamam devam etti 15 gün olmadı sonra ayıptır söylemesi sildikçe sadece peçeteye kan geldi 2 gün sonra 4 gün hiç gelmedi şimdide kahverengi çamur gibi kötü kokulu akıntılm oluyor sezaryen sonrası istmosel gibi bi hastalık oluyormus o mudur diye düşünmeye başladm .. sezaryen sonrası bnm gibi olan var mı normal bir durum mu bu akıntılar yoksa doktora mı gitmek gerek ilk dogumum bilmiyorum
sedadmr Mervemim vallahi cevremdeki herkes normal diye diye 75 gun leke seklinde devam etti kanamam meger plesanta parcasi kalmis😑
Mea4680 Mervemim benim de kanamanin bitmeye yakin gunlerinde geliyordu kötü koku 3 5 gunden sonra gecti. Ben dogum yapalib67 gun oldu bu arada. Ilk adetimi de oldum o da kotu kokuluydu.hastane kokusu gibi ama🤦🏻♀️
1bocek1cicekannesi Mervemim enfeksiyon olabilir canım bi tahlil yaptır istersen aynısını yaşadım da doktor monurol verdi kullanınca geçti
Mrvee Mervemim bende sezaryan olali 40 gun oldu akintim var kokulu benimki de sari gibi bisey herhalde normaldir diye dusunuyorum
Zeyzey20 Valla ben 30 gün adet gördüm son 5 gün leke leke olsada hep gördüm 25 gün oldu adet olmucak galiba yani hamile olmam imkansız sutu koruyan anneler olmazmış galiba bide sezeryabda sonra düzensiz olsan çok kişi varmis inşallah benimde kötü bişey yoktur
Zeynepalya_ve_annesi Sut korumaz oyle bisey yok...9 ayda biriken kanin biranda vucuttan atilmasini beklemeyin...benimde 29 gun oldu dogum yapali 15 gun bir fiil cocuk bezi koydum ve hergun doldu...simdi ise 2 gun kanama geliyo kesilio leke leke gelio gunluk pedi bazen dolduruyo bazen doldurmuyo....bazen dedigniz gibi peceteye silince geliyo...kokulu olmasi enfeksiyon olabilecegini gosterebilir.