Berilsmom46 SEKA 15 aylık bebemin doğduğu ilk gunden vardı lakin dr a 2 buçuk aylıkken götürdük arastirmalarim sonucu alerji bolumune de 5 aylıkken götürebildik velhasıl insallah geçmiştir oyle umuyorumki 13 aylikken 0.15 e düşmüştü 18.ci ayinda tekrar götüreceğim ilk değeri 0.74 tü
SEKA simaymomm maşallah darısı başımıza. Diyete uygun yemeye çalışıyorum ama bazen hiç beklemediğim şeylere de tepki verebiliyor. Sizde de oldu mu öyle şeyler. Mesela sebzelerden meyvelerden yiyemediginiz seylerde var miydi. Mesela ben uzum muz yiyince de tepki veriyor onu farkettim. Sanki başa sariyormusum gibi hissediyorum her sancida
Mervissss Ayinda fark ettik simdi 6 buçuk aylık yavaş yavaş geçiyor. Bn artık herşeyi yiyorum. Ama ogluma daha yoğurt felan tattirmadim. Bi daha ki ay çok küçük deneyin dedi doktoru
SEKA Mervissss benim oglum da 4 aylık şuan biz de 2 aylık farkettik ama hala tam olarak anlamış değilim nelerin dokunduğunu. Deneyimleyerek ilerliyorum. Yani tam anlamiyla diyetin faydasını göremedik acaba bu durum iyileşmesini de geciktirir mi bilginiz var mi
Mervissss SEKA İyilestirmesini geciktiricegini düşünmüyorum ama bebeğinizi biraz rahatsiz eder. Tavuk ve hindi harici et ürünü tüketmeyin bunun dışında sadace sebze ve meyve.
Pinarab SEKA anladığım kadarıyla alerjik maddeyi bulup diyetten çıkarınca 1 2 hafta içinde düzelme oluyor, o yüzden merak etmeyin önemli olan bulana kadar sıkı diyetler yapabilmek.
Pinarab Benim bebişim de 2 ay 20 günlük, ilk günlerden itibaren farkettim alerjiyi 1 buçuk aydır diyet deniyorum, 2 kere alerji doktoruna götürdük test yaptırdık ama çıkmadı neye alerjisi olduğu. Hala tam bulamadım sorunu deneme yanılma yöntemi gerekiyor sürekli. 1 ay süt ürünleri ve yumurtayı kestim inanılmaz zordu, şimdi de kuruyemiş ve domatesi kestim ve dr probiyotik damla verdi onu kullanıyorum 15 gün sonra tekrar kontrol olacak bakalim🤷♀️
Neseelii Pinarab laktoz intoleransı da olabilir belirtisi alerjiye benzer ve hep karıştırılır bu yüzden..
Neseelii Buglem101022 bu belirtileriniz varsa laktoz intoleransı da olabilir.. anne sütünde bulunan laktozu sindirememe yani. Emme sonrası kaka sulu mukuslu kusma gürültülü kaka vsZ
Pinarab En belirgin belirtiler kanlı ve mukuslu kakaydı, günde ortalama 8 kez bez değiştiriyorum genelde, kaka sıklığı iyi beslendiğini gösterir aslında. Gürültülü ve kokulu kaka, ıkınma, ishal şeklinde kanlı kaka diğer belirtilerimizdi
SEKA Neseelii onun tedavisinde nasil bir yol izleniyor ki doktor bulamıyoruz randevu alamıyoruz çok sikinti
Yusufhamza71 Neseelii aynı belırtıler dunden berı bnım bebegımdede var 1.5 hastaneye goturcez tahlıl sonucu hemen cıkıyormu acaba bılgınız varmı çıkarsa eger alerji ona gore mamasımı oluyor raporlu
Berilsmom46 Helininannesi bilmem hiç bakmadım ama ciltsel bir sorun yok bizde sadece gaz sancısı olarak var
Neseelii SEKA laktoz tedavisi mi bana doktorum sütümün ön kısmını her emzirmeden önce sağmamı söyledi önden gelen ilk sütte laktoz oranı yüksekmiş , öyle de yaptık 3 gün sonra kaka vs her şeyi düzeldi tabi zor her defa sağmak 3 hafta sağdım sonra denemek amaçlı bıraktım ama 2 güne aynı şikayetler geri geldi şimdi relaktaz damla kullanıyorum işe yararsa sağmayı bırakmak için..