Emzirmekten kasıt aslında ten tene temas kurmak, bebeğinizi sürekli kucakta tutmak ve anne şefkatini vermek en çok buna ihtiyaçları oluyormuş ve böyle sakinleşiyorlarmış. Hatta bu 4. Ay atağından dolayı da uyku eğitimleri de genelde 4 aydan sonra başlar