Gulbahar36 canım benim kide 25. Günlükken böyle oldu. Büyük ihtimal ellerini gözlerine sokuyolar. Hem kendi doktorumuza hemde göz doktoruna götürdüm. Aynı şekilde çapak ve sarı yeşil su akıyodu hiç gözünü açamıyodu.’ Netira’diye bir damla verdi her iki gözünede 1 er damla sabah ögle akşam dedi. Sağlam gözünede sıkmamı istedi aynı şekil bulaşıcı olabiliyormuş. Korkulcak bir durum değil tüm bebeklerde olabiliyormuş.