gamzelican doktorlar öneriyor ama burdaki arkadaşlar önermiyor zararlı diyor 😅 bizde kullanıyoruz. Doktorumuzun önerisiyle kilosu + 4 damla şeklinde veriyorum. Ama uykuya aşırı direndiğinde veriyorum. 22 aylık 6aylıkken vermeye başlamıştık. Ama dediğim gibi ayda 1 felan. Öncesinde ıhlamur çayı gibi bitkisel çaylar denemiştim ama kızım sevmedi içmedi. Sonrasında baybayla çare bulduk.