Merhabalar, platformla çok alakasız bir konu ama bilgisi olan vardır diye sormak istiyorum. Benim hesabıma bloke kondu. Öğrenim ve katkı kredim yüzünden. Yapılandırmam için illa vergi dairesine mi gitmem gerekiyor? İnternetten halledilmiyor mu?
Bir de herkesin faizi silindi mi başvuru mu yapmam gerekiyordu?
Bilgisi olan yazabilir mi?
Teşekkürler