Bebegim 2 ay 10 günlük gürültülü kaka gaz ve huzursuzluk sürekli ağlama meme reddi var alerji testi verdik bisey cıkmadı ama olabilir diyet yap dedi doktor yaptım yok olmadı neye oldugunu bir türlü bulamadım ne kestiysem sikayetler bitmedi bende bıraktım ama gaz cok moralimi bozuyor neye alerjisi oldugunu bulamazsam gaz yinede azalıyor mu 4 aylık olunca yoksa hep gazlı aglayan bebek olarak mı devam edecek yasayan var mı anneler