yuhumgeliy Kızlar buzlukta biraz bal kabağı var tatlı yapmak istiyorum ama bir kaç kere yaptığımda kabaklardan su tadı geliyordu buzlukta olduğu için. Siz nasıl yapıyorsunuz da su tadı gelmiyor tatlı yapmak istiyorum da 🥲🥲🥲
Mefat yuhumgeliy merhaba ben 2 gün önce yaptım yeni. Gayet güzeldi hiç su tadı falan gelmedi. Önce çıkardım biraz beklettim buzu hafiften cozulunce şekerini ekledim 1- 2 saat bekledi ve sonra kaynattim. En son fırına verdim çok güzel oldu.
elizabeth yuhumgeliy ayy ben de buzluktan çıkarıp yaptım bi kere allah affetsin nimete kötü denmez ama gerçekten kötü olmuştu 🙈😂
yuhumgeliy Duyulurum -18de saklıyorum bilmiyorum ki. Avaba çözündüktrn sonra mı yapılmalı çözünmeden mi
yuhumgeliy Mefat bende çıkartıp çözümdürüp şekere koyuyordum 1 gece bekletiyordum sonra pişiriyordum ondan mı öyle oldu avaba
Duyulurum yuhumgeliy çözülmeden yapılmalı çözülünce eriyip kötü olur. Ben oğlum kabak yemediği için oğlum için buzluğa attım kabaklardan yapıyordum. Üstüne göz kararı şeker döküp yumuşayıncaya kadar pişiriyordum.
3bebeli_ana yuhumgeliy bende dün yaptım ama hiç su tadı gelmedi acaba kabağın cinsi falan güzel değilde ondan olabilir mi
bilgekizinannesi yuhumgeliy buna çok benzer bir başlık açmıştım kabağı buzluğa atınca çıkarıp bebeğime vereceğim zaman veya tatlı yapacağım zaman berbat oluyor lif lif oluyor dağılıyor tadı da tatsız oluyor neden böyle anlamadım.
123456sdsd yuhumgeliy ben yapıyorum hiç öyle olmadı. Suyunu iyice çekene kadar kaynatıyorum ama bir de çözdürmeden direkt şekerini, suyunu koyup pişiriyorum.