MAK_080922_ bu sorun tamamen kişiye bağlı canım 6 aydan sonra keislir azalır diye birşey denenemez .Eğer tabi stres vs yaşıyorsanız orası ayrı çünkü stres sütü çok etkiliyor onun haricinde yeme içmeniz güzelse kaloriliyse faydaliysa bu sütü de etkiler arttırır.Su içmek de mesala çok etkili yani tamamen bebeğe ve sana gore artıyor azalıyor sütün.Ben mesala oğlum 14 aylık hala düzenli olarak sık sık emiyor sütüm bazen ilk gün ki gibi çoğalıyor bazen azalıyor değişiyor yani .