Kızlar doğum yaptıktan 2.5 ay sonra falan kaşıntılar başladı önce belimde gün gün çoğaldı sonra ayak bileklerimde falan baya sürdü bitti, şimdide saç derimde kabarmalar kaşıntılar bıktım ya valla saçlarımı sıfıra vermeyi bile düşündüm neden böyle oluyor bilen varmı